2e dag Duitsland - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Nick Roos - WaarBenJij.nu 2e dag Duitsland - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Nick Roos - WaarBenJij.nu

2e dag Duitsland

Door: Nick

Blijf op de hoogte en volg Nick

13 Juni 2016 | Nederland, Zaandam

Vandaag rustig opgestaan, het was een heel rustige nacht hier am Bahnhof. Rond een uur of 09:00 ontbeten. Ondanks dat het hotel erg klein was prima ontbijtje. Na even een broodje gekocht te hebben en uiteraard een cappucino gescored te hebben zijn we op pad gegaan naar Kiel. Ook va ndaag weer de nodige wegwerkzaamheden, dus zijn we gelukkig met de beslissing om het in twee dagen te doen i.p.v. 1 dag en dan de stress te heben van het oponthoud. Ondeweg de broodjes gesmeerd en af en toe wat koffie gekocht. De rit was goed te doen ondanks de regen die af en toe viel. Rond 15:00 waren we in Kiel en konden ons incecken voor de ferry, waarna we nog even Kiel in zijn getrokken. Leuk stadje met heel veel grote winkels en af en toe e en leuke kerk. Rond 17:00 begon het laden en we ware n vrij snel aan boord. Wat lekker geen stapelbed maar gewoon twee bedden, geen geklauter dus. Het all you can eat restaurent hebben we maar snel achter ons gelaten en hebben geboekt voor het a la carte revstaurant. Heerlijk gegeten en nu uitzakkel met een biertje en rosetje. BElgie-Italie is nu op de TV dus het blijft nog even onrustig. Tot morgen in Stockholm.

• 15 Juni 2016 - 13:13

Alex:

Hoi Lyda & Nick,
    Inmiddels ben ik teruggekeerd in Nederland na een slopende dag gisteren. Vanwege het slechte weer (onweer en heel veel regen) werd de vlucht van Lesbos naar Athene geannuleerd. Het gevolg was dat de aansluitende vlucht Athene - Amsterdam niet meer te halen viel. Uiteindelijk met bijna 2 uur vertraging toch naar Athene kunnen vliegen en daar ruim 6 uur moeten wachten. 05.00 uur opstaan en dan om 22.00 uur thuis..., maar ik ben er; het regent en een graadje of 15 kouder!

Voor jullie een mooie reis die je gaat maken. Geniet ervan en op gepaste afstand zal ik meelezen en meekijken.

Doeg!