10e dag Tromso - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van Nick Roos - WaarBenJij.nu 10e dag Tromso - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van Nick Roos - WaarBenJij.nu

10e dag Tromso

Door: Nick

Blijf op de hoogte en volg Nick

22 Juni 2016 | Noorwegen, Tromsø

Ik vergat gisteren nog wat te vertellen over de vreselijke enge weg naar de Noordkaap, die weg loopt een beetje bol en er kunnen net twee auto's elkaar passeren, dus met al die campers was dat een hele uitdaging, maar goed wel hadden wel geboft met de trip naar de Noordkaap want toen we terug reden begon het te regenen en dat heeft de rest van de avond geduurd, dus helaas weer geen midsomerzon.
Na het ontbijt gingen we al snel op pak want we hadden te doen, zo'n 640 km richting Tromso. Helaas was de regen nog steeds aanwezig, dus niet veel aan tijdens het rijden. Dat rijden ging trouwens tergend langzaam, 60-80 km. Veel tijd om te stoppen hadden we niet gezien de tijd. Tot aan Tromso had het geregend. We kwamen rond 20:00 uur aan in Tromso en hadden er dus al 12 uur op zitten, Pffff. Na wat geklungel een parkeerplek gevonden, snel het Hotel in. Dat kan echt wel wat vriendelijker. Spullen naar boven en gauw weer op pand voor het diner. Dat vonden we aan de overkant van het Hotel. Maar iets snels gekozen (pasta) en gaan slapen, dat duurde niet zo lang. De volgende morgen weer fris opgestaan en ontbijtje gedaan, was prima verzorgd.